Навчальна дисципліна «Біомедична інженерія та технологія» (далі БМІТ) викладається професором з 45 річним досвідом науково-практичної роботи із застосування біоінженерних і медико-інженерних засобів і технологій в практичній медицині, в тому числі в хірургічній практиці.

      Навчальна дисципліна належить до циклу нормативних навчальних дисциплін фахової       підготовки  доктора філософії, циклу дисциплін для  здобуття поглиблених  знань зі  спеціальності. Вона розрахована на докторантів, які закінчили магістратуру з інженерних спеціальностей.  БМІТ - нова важлива дисципліна в інженерній освіті ,  яка виникла завдяки швидкому прогресу наукоємних і техноємних галузей медицини, пов’язаних із комплексним застосуванням складної медичної техніки, біотехнологій, а також інформаційних технологій.    Багато компаній розробляють  високотехнологічну продукцію для медицини сьогодення та майбутнього. Ці виклики вимагають підготовки інженерів, здатних до міждисциплінарної співпраці на кожному етапі дослідження, розробки, експлуатації медичних виробів і пов’язаних з ними технологій. Відповідно до міжнародних освітніх програм теоретичний зміст дисциплін включає основні проблеми на перетині інженерної і медичної  науки  включаючи: еволюцію медичного обладнання, належну практику менеджменту медичним обладнанням, системний підхід до питання безпеки медичного обладнання,  стратегічне планування розвитку технологій охорони здоров'я з використанням професійної оцінки їх сучасного  стану і перспектив, глибоке розуміння принципів інженерних технології в сфері охорони здоров'я. Практична частина спрямована на вирішення задач  аналізу, моделювання, планування, дослідження, клінічної експлуатації, експертизи, інженерно-інформаційного супроводу біо-матеріалів, медичної техніки і технологій в їхній взаємодії з організмом людини на різних функціональних рівнях: субклітинному, клітинному, тканинному, органному , системному.  

Мета дисципліни: узагальнення та систематизація знань з БМІТ для підготовки фахівців здатних розв’язувати комплексні проблеми в галузі професійної та/або дослідницько-інноваційної діяльності у сфері , що передбачає глибоке переосмислення наявних та створення нових цілісних знань та методів професійної практики для розробки та імплементації інженерних