Мікроекономіка зорієнтована на вивчення базових економічних законів та правил та їх застосування у контексті мікроекономічних агентів – окремого споживача та підприємства.
Курс розпочинається з вивчення сутності попиту та пропозиції, еластичності попиту та пропозиції, а далі поділяється на два принципових блока – прийняття рішень окремим споживачем за ринкових умов та прийняття рішень окремим підприємством за певних ринкових умов.

Мета курсу - надати студентам ґрунтовні знання базових економічних законів, навички мікроекономічного аналізу та моделювання, застосування теоретичного базису для прийняття конкретних управлінських рішень, досвід аналітичного мислення.

Навіщо це потрібно студенту?
Вивчення дисципліни дасть студенту:
 знання понятійного інструментарію аналізу і оптимізації поведінки економічних суб’єктів в ринкових умовах;
 знання та розуміння основних елементів ринкового механізму, їх взаємозв’язок та взаємодію, механізм прийняття рішень окремими господарюючими суб’єктами, здійснення ними того або іншого вибору за умов обмеженості ресурсів та наявності альтернативних можливостей;
 знання основних факторів, що впливають на формування ринкової ситуації й зумовлюють економічну поведінку господарюючих суб’єктів та зміни в ній;
 уміння ефективно використовувати принципи раціональної поведінки мікросистем, термінологію і основні прийоми мікроекономічного аналізу в процесі вибору рішень відносно цін, обсягів виробництва, споживання витрат, максимізації прибутку чи мінімізації збитків, розподілу ресурсів;
 уміння розрізняти та аналізувати підприємства, що функціонують у різних типах ринкових структур, визначати їх особливості та вплив на прийняття управлінських рішень;
 формування та розвинення техніки ринкового економічного мислення;
 досвід застосування методів та технологій мікроекономічного аналізу у реальних економічних ситуаціях.