Основна мета навчальної дисципліни: сформувати  у студентів сучасні теоретико-методологічні уявлення про конфлікт та його різновиди, історію, форми;засвоїти специфіку конфліктності в окремих сферах та станах війни та миру. Ознайомитись з основними інструментами переговорного процесу та формування кооперативної поведінки на мікро-мезо-макро рівнях соціально-економічної та політичної системи. Самостійне розуміння й аналіз конфліктів та їх врегулювання яке відповідає сучасному стану соціальних наук та соціально-політичних практик.

       

       Завдяки засвоєнню змісту дисципліни студенти матимуть можливість сформувати уявлення про основні категорії, які стосуються поняття та феномену конфлікту, порівнювати та досліджувати їх, формувати основні типології до розуміння соціальних взаємодій-конфліктів, кооперації та переговорів.

     На заняттях буде виявлено особливості соціологічного підходу до вивчення соціальних взаємодій-конфліктів, кооперації та переговорів. Пояснено історичне коріння сучасних соціальних взаємодій, ключових проблем які є потенційно конфліктогенними і потребують особливої уважності та чутливості соціолога.

    Студенти вмітимуть демонструвати соціологічну уяву (мислення) при аналізі соціологічних явищ та процесів; розуміння соціальних взаємодій-конфліктів, кооперації та переговорів. Самостійно працювати з бібліотечними каталогами; користуватись архівами сайтів провідних в Україні соціологічних журнальних видань; використовувати електронні носії навчальної та наукової інформації; працювати з першоджерелами (аналізувати, конспектувати).