Основною метою навчальної дисципліни «Професійна майстерність соціального працівника» є формування у майбутніх фахівців соціальної роботи здатності розв’язувати складні спеціалізовані задачі та практичні проблеми у соціальній сфері, яка передбачає застосування конкретних теорій та методів соціальної роботи, розвиток і підтримання на високому рівні знань, умінь і навичок соціального працівника, а також постійне самовдосконалення у справі надання кваліфікованої допомоги клієнтам у вирішенні їх життєвих проблем.
Під час вивчення навчальної дисципліни здобувачі вищої освіти набудуть наступних компетентностей:
- вміти формулювати власні обґрунтовані судження на основі аналізу соціальної проблеми;
- здатність спілкуватися державною мовою як усно, так і письмово;
- визначати зміст співпраці з організаціями-партнерами з соціальної роботи для виконання завдань професійної діяльності;
- здатність до аналізу соціально-психологічних явищ, процесів становлення, розвитку та соціалізації особистості, розвитку соціальної групи і громади;
- здатність до надання допомоги та підтримки клієнтам із врахуванням їх індивідуальних потреб, вікових відмінностей, гендерних, етнічних та інших особливостей;
- виявляти сильні сторони та залучати особистісні ресурси клієнтів, ресурси соціальної групи і громади для розв’язання їх проблем, виходу із складних життєвих обставин;
- здатність ініціювати соціальні зміни, спрямовані на піднесення соціального
добробуту;
- здатність взаємодіяти з клієнтами, представниками різних професійних груп та
громад;
- здатність дотримуватися етичних принципів та стандартів соціальної роботи.
Навчальна дисципліна має міждисциплінарний характер та інтегрує знання з інших освітніх і наукових людинознавчих галузей, серед яких: «Соціологія», «Психологія», «Педагогіка», «Вступ до спеціальності», «Теорія та історія соціальної роботи», «Соціальна психологія», «Соціальна педагогіка», «Психодіагностика в соціальній роботі», «Соціальна робота з різними категоріями та групами клієнтів», «Методи і технології соціальної роботи», «Етика соціальної роботи», «Технології вирішення і попередженняконфліктів в соціальній роботі» тощо, а також «Культура мови та ділове мовлення».
Під час вивчення навчальної дисципліни здобувачі вищої освіти набудуть наступних компетентностей:
- вміти формулювати власні обґрунтовані судження на основі аналізу соціальної проблеми;
- здатність спілкуватися державною мовою як усно, так і письмово;
- визначати зміст співпраці з організаціями-партнерами з соціальної роботи для виконання завдань професійної діяльності;
- здатність до аналізу соціально-психологічних явищ, процесів становлення, розвитку та соціалізації особистості, розвитку соціальної групи і громади;
- здатність до надання допомоги та підтримки клієнтам із врахуванням їх індивідуальних потреб, вікових відмінностей, гендерних, етнічних та інших особливостей;
- виявляти сильні сторони та залучати особистісні ресурси клієнтів, ресурси соціальної групи і громади для розв’язання їх проблем, виходу із складних життєвих обставин;
- здатність ініціювати соціальні зміни, спрямовані на піднесення соціального
добробуту;
- здатність взаємодіяти з клієнтами, представниками різних професійних груп та
громад;
- здатність дотримуватися етичних принципів та стандартів соціальної роботи.
Навчальна дисципліна має міждисциплінарний характер та інтегрує знання з інших освітніх і наукових людинознавчих галузей, серед яких: «Соціологія», «Психологія», «Педагогіка», «Вступ до спеціальності», «Теорія та історія соціальної роботи», «Соціальна психологія», «Соціальна педагогіка», «Психодіагностика в соціальній роботі», «Соціальна робота з різними категоріями та групами клієнтів», «Методи і технології соціальної роботи», «Етика соціальної роботи», «Технології вирішення і попередженняконфліктів в соціальній роботі» тощо, а також «Культура мови та ділове мовлення».
- Викладач: Кальченко Лариса Володимирівна
- Викладач: Тимошенко Наталія Євгенівна