Майбутні фахівці повинні мати основні теоретичні знання та найпростіші практичні навички з питань механізму управління інноваціями в умовах ринкових відносин. При цьому в центрі уваги перебувають причинно-наслідкові зв’язки в економіці. Студенти будуть ознайомлені з основними методами та засобами планування та організації інноваційної діяльності, розрахунку бюджету проєкту впровадження новації, показниками ефективності проведення рекламної кампанії інноваційних проєктів.
Навчальна дисципліна розрахована на студентів першого курсу. Здобуті під час її вивчення знання і навички будуть необхідні для подальшого навчання та професійної діяльності.
Після опанування матеріалу в рамках навчальної дисципліни студенти здобудуть навички роботи в команді, зможуть формувати конкретні цілі та завдання інноваційної діяльності організацій та розробляти стратегії інноваційної діяльності.
Метою дисципліни є формування у студентів здатностей:
1. творчо вирішувати організаційні та виробничі завдання при впровадженні інновацій;
2. використанню науково-практичних методів при вирішенні проблем управління інноваційними процесами та проєктами;
3. аналітичному мисленню при визначенні основних показників прибутковості інноваційних проєктів і прийнятті рішень про оптимальний варіант проєкту;
4. організації та управлінні структурами інноваційного менеджменту.
Предмет дисципліни: теоретичні основи та закономірності розвитку процесів управління інноваціями на підприємствах.