Освітній компонент «Психологічні засади соціальної геронтології» спрямовано на підготовку майбутніх соціальних працівників до професійної діяльності, орієнтованої на роботу з людьми похилого віку. Цей компонент забезпечує студентів необхідними знаннями та практичними навичками для ефективної взаємодії з літніми людьми, з урахуванням їхніх психологічних потреб та особливостей. Студенти набувають розуміння процесів старіння, психосоціальних проблем, з якими стикаються люди похилого віку, та отримують підготовку для розробки та впровадження індивідуальних та групових програм підтримки. Важливою складовою цього освітнього компоненту є розвиток навичок емпатії, активного слухання та ефективної комунікації, що дозволяють соціальним працівникам створювати довірливі стосунки з клієнтами та допомагати їм адаптуватися до вікових змін. Завдяки вивченню цієї дисципліни, студенти зможуть надавати психологічну підтримку, сприяти соціальній інтеграції та покращенню якості життя літніх людей, що є ключовими завданнями соціальної роботи в умовах сучасного суспільства. шляхом формування у них базових знань про спеціальність, розвиток розуміння професійних стандартів та етичних норм, а також сприяння розвитку професійної ідентичності та відповідальності.
Метою вивчення освітнього компоненту «Психологічні засади соціальної геронтології» є: формування у студентів комплексного розуміння психологічних аспектів старіння, їх впливу на соціальне функціонування осіб похилого віку, а також надання знань та навичок для роботи з цією категорією населення в умовах соціальної роботи.
Метою вивчення освітнього компоненту «Психологічні засади соціальної геронтології» є: формування у студентів комплексного розуміння психологічних аспектів старіння, їх впливу на соціальне функціонування осіб похилого віку, а також надання знань та навичок для роботи з цією категорією населення в умовах соціальної роботи.
- Учитель: Наталія Євгенівна Тимошенко